Dołącz do nas jako
Specjalista ds. Wsparcia/Systemów IT (Helpdesk)
Jeżeli umiesz diagnozować problemy i znasz systemy operacyjne i lubisz kontakt z ludźmi, to koniecznie zapoznaj się z tym ogłoszeniem.
- wsparciem technicznym dla usług świadczonych na rzecz Klientów firmy np. poczta e-mail / drukarki itp.
- instalacją i konfiguracją stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych
- wsparciem w zakresie aplikacji biurowych (pakiet: Microsoft office 2010/2013/2016 / LibreOffice)
- wsparciem w zakresie aplikacji pocztowych (programy: Microsoft Outlook / Mozilla Thunderbird)
- identyfikowaniem i rozwiązywaniem problemów Klienta wewnętrznego i zewnętrznegoz
- zatrudnienie na umowę o pracę
- rozwój kompetencji
- niezbędne narzędzia do pracy
- pracę w dobrej atmosferze i w zgranym zespole
- komunikatywnoœść oraz umiejętnoœść diagnozowania problemów
- odpowiedzialnoœść i samodzielnośœć w działaniu
- znajomoœść obsługi systemów MS Windows, urządzeń sieciowych, komputerów wraz z peryferiami
- umiejętnoœść tworzenia dokumentacji technicznej
- prawo jazdy kategorii B
- systemów Linux (Debian/Ubuntu) oraz MS Windows Server 2003-2016
- baz danych MySQL, PostgreSql, MSSQL Server
- systemów ERP: Subiekt, Comarch Optima, Graffiti.ERP, Gardens
Czym będziesz się zajmował?
Co proponujemy?
Czego oczekujemy?
Mile widziane
Adres e-mail
praca@vobacom.pl
